facebook
facebook facebook
X

מעוניינים בפרטים נוספים? אנחנו כאן! השאירו פרטים עכשיו:

    הכנה למבחני אדם מילא

    חברות וארגונים רבים שמעוניינים לגייס הון אנושי איכותי, נוהגים לשלב מבחני מיון ומרכזי הערכה בתהליך הגיוס שלהם. מטרת מבחנים אלה היא לספק למעסיקים חוות דעת מפורטת ואובייקטיבית על המועמדים, שתסייע להם לבחור את המועמד המתאים ביותר.

    מבחני המיון יכולים להתבצע הן ע”י הן בארגון עצמו והן במכונים מקצועיים כמו: אדם מילא, קינן שפי, פילת.. המבחנים במכוני המיון מועברים על ידי צוות של פסיכולוגים תעסוקתיים ומאבחנים למגוון רחב של תפקידים. בסיום תהליך המיון, תגובש חוות דעת מקצועית והמלצה סופית על כל מועמד. 
    אנחנו במכון הדר בעלי ניסיון של למעלה מ-25 שנה והיכרות מעמיקה עם תהליכי המיון הקיימים במכונים והארגונים השונים. אצלנו תוכלו לקבל הכנה מקצועית ומותאמת לתפקיד ולארגון שלכם, הכוללת התנסות ותרגול של כלל המבחנים שתעברו והדרכה אישית עם אנשי מקצוע. 

    מדוע רצוי להתכונן ליום המיון?

    מעוניינים בפרטים נוספים? אנחנו כאן! השאירו פרטים עכשיו:

      מדוע חשוב להתכונן ליום המיון?

      תהליך המיון נעשה בהובלת פסיכולוגיים ומאבחנים מקצועיים שמטרתם לאתר את האדם המתאים ביותר מתוך מבחר מועמדים רחב. בתור מועמדים פוטנציאליים, כישוריכם יבחנו בקפידה, ויהיה עליכם להוכיח כי אתם המתאימים ביותר לתפקיד מבין מספר רב של מועמדים שמתחרים על אותה משרה כמוכם. יש לזכור שרבים מן המועמדים מגיעים ללא ידע מוקדם, ולכן היכרות והתנסות עם המבחנים תעניק לכם יתרון משמעותי. בהכנה אצלנו תקבלו את כל הכלים הדרושים כדי לעבור את תהליך המיון בהצלחה ואף להצטיין! אנחנו נדאג שכל מועמד שעובר את ההכנה יגיע למיצוי הפוטנציאל האישי שלו וייגש ליום המיון מנקודת הזינוק הגבוהה ביותר שתבדל אותו משאר המתחרים.
      לעיתים מועמדים טובים וראויים נפסלים כיוון שלא הצליחו ליצור את הרושם הנכון בעיני הבוחנים. המבחנים השונים ובייחוד מבחני האישיות, שמים דגש רחב על איתור החולשות של כל מועמד. בראיונות השונים שתעברו, פסיכולוגים מקצועיים ינסו לדלות מכם מידע כדי להבין היכן הנקודות החלשות שלכם. מועמדים שלא מודעים ל"מלכודות" אלו וכן לא יודעים כיצד להבליט את הכישורים והחוזקות שלהם, מתפספסים על ידי המערכת. הכנה נכונה תסייע לכם להתגבר על מכשולים אלו ותחשוף בפניכם את השיטות לזהותם וכן את הדרך הנכונה להתמודד עימם. כמו בכל דבר, שיווק אישי ורושם נכון הינם כלי מפתח להצלחה בטוחה. בהכנה שלנו אנו שמים דגש רחב כדי לסייע לכל מועמד להתחבר לנקודות החזקות שלו ומלמדים אותו כיצד להביא לידי ביטוי באופן הנכון את יתרונו המקצועי וכישוריו האישיים.
      המבחנים השונים שאיתם תתמודדו במיונים דורשים יכולות שונות ומגוונות. המבחנים הפסיכוטכנים לדוגמה דורשים זריזות כיוון שהם מתקיימים תחת הגבלת זמן. כדי לצלוח מבחנים אלה, יש לדעת כלים שונים ושיטות לפתרון מהיר ויעל של השאלות. בהכנה מסודרת ומקצועית אנו נדאג שתרכשו את כל הכלים והשיטות שידרשו מכם כדי לעבור כל שלב בתהליך. במבחני החשיבה והאינטליגנציה אנו נלמד אתכם את כלל השיטות והכלים המקצועיים שיסיעו לכם לפתור את התרגילים במהירות וביעילות. במבחני האישיות, הריאיון האישי והדינמיקה, נדריך אתכם בדיוק כיצד לגשת לסימולציות ולמבחנים, ונסביר לכם מהם הדגשים עליהם יש להקפיד כדי להרשים את הבוחנים.
      יום המיון הוא יום ארוך ומתיש המלא בסוגים שונים של מבחנים, שאלונים וראיונות. רבים המגיעים ללא היכרות מוקדמת עם תהליך המיון, מוצאים עצמם מבולבלים מאוד מול המבחנים השונים ומתקשים להפגין את הכישורים והיכולות שלהם בצורה טובה. תהליך ההכנה שלנו ממוקד ויסודי, ובו תיחשפו לשלל סוגי המבחנים שצפויים לכם ביום המיון וכן לשיטות והדרכים הנכונות לעבור אותם בהצלחה. בנוסף, לאורך ההכנה אתה תעברו מספר סימולציות המדמות המבחנים, כדי שתדעו לקראת מה לצפות בזמן אמת. הידע שתצברו יאפשר לכם להגיע ליום המיון בראש שקט ועם ביטחון עצמי שיעלה משמעותית את הסיכוי שלכם להצלחה במבחני הקבלה שלכם.