facebook
facebook facebook
X

מעוניינים בפרטים נוספים? אנחנו כאן! השאירו פרטים עכשיו:

    הכנה לתפקידי ניהול ובכירים

    תהליך המיון לתפקידים ניהוליים במכונים השונים כולל מבחנים ממוחשבים, מבחני ניהול, ראיון אישי ודינמיקה קבוצתית. סוגי המבחנים שתעברו ורמתם נקבעים בהתאם לדרישות התפקיד, ומשתנים בין חברות ותחומים שונים. כדי שתדעו כיצד להתכונן בצורה הטובה ביותר לתפקיד שלכם, אנו במכון הדר מציעים הכנה אשר מותאמת אישית עבורכם. 

    ההכנה במכון הדר

    ההכנה שלנו במכון הדר מבוססת על שנים רבות של הכנת מנהלים לחברות וארגונים שונים, והיכרות עם תהליכי המיון במכונים השונים.

    אתם מוזמנים לבחור את ההכנה המתאימה לכם: 

    • ערכת הכנה אונליין  ערכה מקוונת בה תוכלו לתרגל את המבחנים הפסיכוטכניים, ולקבל הסברים מקיפים ודוגמאות בנושאים השונים.
    • הכנה מלאה הכנה מקיפה לשלבי המיון שתעברו, בליווי והדרכה אישית של מומחים בתחום התעסוקתי.
    הכנה למבחנים – למה זה חשוב?

    תהליך המיון לתפקידי ניהול הוא ארוך וקפדני, ובמהלכו אתם תעמדו לא פעם בקונפליקט מול נקודות החולשה שלכם. כמנהלים, אתם תדרשו להראות יכולות אישיות גבוהות וכמו כן, להוכיח שאתם המתאימים ביותר לתפקיד ויש לכם את יכולות הניהול שנדרשות לכך. רצוי, אם כן, שתבצעו הכנה מקדימה למבחנים שאותם תעברו ותדעו כיצד להתמודד עם כל אתגר בזמן אמת. 

    בהכנה שלנו, אתם תקבלו משוב והדרכה אישית מאנשי מקצוע מנוסים, שילמדו אתכם כיצד להבליט את נקודות החוזקה שלכם ולהתמודד עם האתגרים שמצפים לכם. הכלים שתקבלו יסייעו לכם להציג את עצמכם בצורה הטובה ביותר, ולהתמודד עם האתגרים השונים בהצלחה. 


    תהליך המיון לתפקידי ניהול 

    תהליך המיון לתפקידי ניהול מתבצע לרוב באחד ממכוני המיון השונים: אדם מילא, קינן שפי, פילת ועוד. ניתן לבצע את המיון בצורה מקוונת ו/פרונטאלית. סוגי המבחנים שתעברו ורמתם נקבעים בהתאם לדרישות התפקיד והארגון שאליו אתם מתמיינים. מבחני המיון כוללים: 

    • מבחנים פסיכוטכניים – בודקים את כישורי החשיבה שלכם. ישנם סוגים רבים של מבחנים פסיכוטכניים. למשל – מבחנים מילוליים; מבחני לוגיקה; מבחנים כמותיים; מבחני צורות; מבחני זריזות ודיוק; מבחני הוראות; ועוד. עבור תפקידים טכניים ותפקידי מהנדסים, תדרשו גם למבחנים טכניים, מבחני ראיה מרחבית..  כמו כן, ישנם תפקידים בהם תידרשו להיבחן בפרק האנגלית.
    • מבחני ניהול – מבחנים שמטרתם לבחון את היכולות הניהוליות שלכם, וכיצד אתם כמנהלים תתמודדו עם סיטואציות שונות. מבחן נפוץ במיוחד הוא מבחן דואר נכנס שמדמה יום בחיי מנהל. במבחן זה תבחנו על יכולות כמו: עמידה בתנאי לחץ, התמודדות עם סיטואציות שונות, פתרון בעיות ועוד. מלבד זאת, ישנם מבחנים נוספים שאותם תוכלו לעבור שמותאמים למנהלים – זאת בהתאם לתפקיד אליו תתמיינו. 
    • מבחני אישיות – בודקים את רמת ההתאמה שלכם מבחינה אישיותית – ניהולית. במבחני האישיות אתם תבחנו על יכולות שונות: יחסים בין אישיים, יכולת חברתית, קבלת החלטות, התמודדות עם מצבי לחץ, יוזמה ועוד. מבחני אישיות נפוציםשאלון פרטים אישיים, השלמת משפטים, מבחני תמונות ומצבים, מבחן אמינות ועוד.
    • דינאמיקה קבוצתית – מבחן קבוצתי שבו תבחנו על הכישורים החברתיים שלכם והאינטראקציה בקבוצה. למשל: עבודת צוות, התמודדות עם אתגרים, תקשורת בינאישית, כושר ארגון והובלת הקבוצה ועוד. במהלך הדינמיקה הקבוצתית, תתבקשו להתמודד עם מגוון משימות ואתגרים שונים. משימות כאלו הן למשל – חדר בריחה, דיונים קבוצתיים ועוד.

    • ראיון אישי – שיחה שמטרתה לבדוק את ההתאמה שלכם לדרישות התפקיד ולכישורים הנדרשים. אורך הריאיון הוא כחצי שעה, והוא מועבר לרוב על ידי פסיכולוג תעסוקתי. במהלך הראיון אתם תצטרכו להשיב לשאלות הנוגעות לפרטים אישיים, רקע תעסוקתי, תכונות אישיות שלכם ועוד. כמו כן, הפסיכולוג ינסה לאתר את החוזקות והחולשות שלכם ולכן חשוב להתכונן לכך בצורה המיטבית.


     

    מעוניינים בפרטים נוספים?

    אנחנו כאן! השאירו פרטים עכשיו:

      לכתבות נוספות בתחום